Werken bij Accountant Administratie & BTW compliance

Accountant Administratie & BTW compliance

Maguire is opzoek naar een Accountant Administratie & BTW compliance met 2-5 jaar ervaring.

Introductie

Wil je werkzaam zijn in hartje Amsterdam (Museumkwartier) met een divers klantenbestand aan ondernemingen in het dynamische Midden- en kleinbedrijf?

Wil je eigen verantwoordelijkheid en direct contact met de klant?

Wil je veel leren, wil je bijdragen aan het verbeteren van processen en automatisering met als doel een efficiënte verwerking van de administraties en jaarafsluiting van onze klanten?

Sta jij aan het begin van jouw carrière, of wil je een nieuwe stap zetten met meer zelfstandigheid en uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Functieomschrijving

Jij bent het eerste aanspreekpunt met betrekking tot de administratie van een aantal klanten. De eerste stap in het proces is het verwerken van de door klanten aangeleverde administratie in Yuki, jij bent de financiële ogen van de klant, klopt deze factuur? Er staat btw op de factuur vermeld, maar is dat wel terecht?

De klant is als ondernemer niet altijd op de hoogte van alle accounting- en (omzet)belastingregels, denk mee en signaleer je ook potentiële adviezen op basis van de cijfers van de onderneming van de klant.

Je beschikt over kennis van accounting- en administratieve processen bij werken met diverse klanten, bent bekend met het werken met diverse accountingsystemen (Yuki is een pre).

Je bent nieuwsgierig, nauwkeurig, in staat overzicht en duidelijkheid te creëren in de administratie van de klant. Je beheerst bij voorkeur Engels, wij hebben meerdere Engelstalige klanten.

Functie-eisen

Je hebt een afgeronde relevante HBO opleiding (bijvoorbeeld: Business Administration, SPD Bedrijfsadministratie, of Business Studies) of bent in de afrondende fase van je opleiding.

Je bent communicatief vaardig en legt graag nieuwe contacten

Je hebt de ambitie om verder te studeren en/of jezelf te blijven ontwikkelen door middel van specifieke training en cursussen

Je bent leergierig, ambitieus en ondernemend

Je beheerst de Engelse taal goed

Ben je bekend met Yuki Accounting Software en/of Unit 4 jaarrekeningsoftware, dan is dat een pre. Anders wordt er training/cursus voor je geregeld.

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie waar je volop de ruimte krijgt om jezelf én je team verder te ontwikkelen. We doen het samen!

Wil je een aantal dagen vanuit huis werken? Wij regelen het voor je.

32 tot 40 uur werkweek. Vrij in te delen. Planning in overleg

25 vakantiedagen (op basis van 40 uur).

Dagelijks met het team een door ons geregelde lunch en regelmatig een borrel of uitje.

Wekelijkse sporttraining (personal trainer) met je kantoorgenoten in het Vondelpark.

Een eindejaarsuitkering

Word jij onze nieuwe collega?

Herken jij jezelf helemaal in deze functie? Dan ben jij degene die we zoeken. Neem contact met ons op en vertel ons waarom jij onze nieuwe medewerker moet worden.

We build relationships for life!

Vind jouw droombaan bij Maguire