Werken bij Accountant Administratie & BTW compliance

Accountant Administratie & BTW compliance

Maguire is op zoek naar een Accountant Administratie & BTW compliance.

Introductie

Wil je werkzaam zijn in hartje Amsterdam (Museumkwartier) met een divers klantenbestand aan ondernemingen in het dynamische MKB?

Wil je eigen verantwoordelijkheid en direct contact met de klant?

Wil je veel leren?

Wil je bijdragen aan procesverbetering en automatisering, met als doel een efficiënte en correcte verwerking van de administraties en jaarafsluiting van onze klanten?

Sta jij aan het begin van jouw carrière, óf wil je juist een nieuwe stap zetten met meer zelfstandigheid en uitdaging?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Jij bent het eerste aanspreekpunt met betrekking tot de administratie van meerdere klanten. Je houdt je bezig met het verwerken van de door klanten aangeleverde administratieve gegevens in Yuki. Jij bent de financiële ogen van de klant: klopt deze factuur? Er staat btw op de factuur vermeld, maar is dat wel terecht?

De klant is als ondernemer niet altijd op de hoogte van alle accounting- en (omzet)belastingregels. Denk mee en signaleer potentiële adviezen op basis van de cijfers van de onderneming van de klant.

Je beschikt over kennis van accounting en weet hoe administratieve processen moeten lopen als je voor diverse ondernemingen werkt. Je bent bekend met het werken met professionele accountingsoftware (Yuki is een pre).

Je bent nieuwsgierig, nauwkeurig en in staat overzicht en duidelijkheid te creëren in de administratie van de klant. Je beheerst bij voorkeur Engels: Maguire werkt voor meerdere Engelstalige klanten.

Functie-eisen

Je hebt een afgeronde relevante HBO opleiding (bijvoorbeeld: Business Administration, SPD Bedrijfsadministratie, of Business Studies), of bent in de afrondende fase van je opleiding.

Je bent communicatief vaardig en legt graag nieuwe contacten

Je hebt de ambitie om verder te studeren en/of jezelf te blijven ontwikkelen

Je bent leergierig, ambitieus en ondernemend

Je beheerst de Engelse taal goed

Je bent bekend met Yuki Accounting Software en/of Unit 4 jaarrekeningsoftware. Zo niet, dan regelen we een cursus voor je!

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid én verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie, waar je volop de ruimte krijgt om jezelf én je team verder te ontwikkelen. We doen het samen!

Wil je een aantal dagen vanuit huis werken? Wij regelen het voor je.

32 tot 40 uur werkweek. Vrij in te delen. Planning in overleg.

25 vakantiedagen (op basis van 40 uur).

Dagelijks met het team een door ons geregelde lunch en regelmatig een borrel of uitje.

Wekelijkse sporttraining (personal trainer) met je kantoorgenoten in het Vondelpark.

Een eindejaarsuitkering

Word jij onze nieuwe collega?

Herken jij jezelf helemaal in deze functie? Dan ben jij degene die we zoeken. Neem contact met ons op en vertel ons waarom jij onze nieuwe medewerker moet worden.

We build relationships for life!

Vind jouw droombaan bij Maguire